امام رضا (فداش بشم)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

امام رضا (فداش بشم)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

از همبن فاصله ی دور سلام...

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ

مسابقه

هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد زمینه برای ارتباط هرچه بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با فضایل معنوی امام رضا(علیه السلام)، تقویت باورهای دینی و مذهبی کودکان، نوجوانان دانش‌آموز، معرفی و بازشناسی شخصیت و ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی امام رضا(علیه السلام)، پرداختن به جلوه‌های زیبای زیارت و توصیف حالات معنوی نوجوانان و جوانان و جلوه آن درآثار فرهنگی و هنری تولید آثار فاخر در عرصه فرهنگی و هنری در سطح کودکان، نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه شادی و نشاط از طریق فضای رقابتی است.

در دوره ابتدایی فقط در رشته‌های دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی (خط تحریری) و در دوره‌های متوسطه در کلیه رشته‌ها( شامل دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، داستان کوتاه، شعر، عکاسی و فیلم کوتاه، وبلاگ وسرود) برگزار می‌گردد.

توضیحات:

 1- از ارسال زندگینامه ی امام رضا علیه السلام در قالب دلنوشته و... پرهیز گردد.(این گونه آثار در جشنواره شرکت داده نمیشود.)

2-ازبین افراد برگزیده ه مرحله نهایی  در دوره ها و رشته های مختلف پس از تایید هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره رتبه های اول تا سوم جهت شرکت در مراسم اختتامیه تعیین خواهند گردید.

3- مهلت ارسال آثار تا29 اسفند1393 میباشد.

4-   فرم شناسنامه اثر به همراه خود اثر، میبایست

نام و نام خانوادگی

نام پدر

تاریخ تولد

دوره تحصیلی

رشته جشنواره

نام مدرسه

نام کشور

استان

شهرستان/ناحیه مقاومت/حوزه مقاومت

تلفن ثابت/همراه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5- شرایط و ضوابط اختصاصی هر رشته به تفکیک:

  • زائر پناهنده

کبوتر  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی